Planleggingsdag 11/11

Dette skal de voksne gjøre denne dagen......

Første del av dagen skal vi jobbe videre mot forestillingen vi skal ha til våren. Det ligger masse arbeid bak disse prosjektene og vi skal bruke noen timer denne dagen på å få satt på plass sanger, fortellinger, grupper, roller etc.

Etter lunsj skal vi på fagkonferanse og "Vold i nære realsjoner" på Quality hotell i Sarpsborg.Dette er en konferanse som alle de ansatte i skoler og barnehager i Moss, Rygge, Råde og Våler skal på.

Mål for konferansen: "Å kunne observere og gjenkjenne voldens konsekvenser, stille gode spørsmål og samtale med barn om vold, samt vite hvordan man skal gripe inn og hvilke instanser man kan henvise til"

Forelesere er Inge Nordhaug (klinisk sosionom) og Reidun Dybsland (bernevernspedagog og teamleder RVTS Vest)