Februar 2016

Denne måneden jobber vi videre med forestillingen vår om havet. Vi er godt i gang og ungene er kjempeflinke, så vi gleder oss til å vise dere resultatet i uke 7. Ellers har vi fortsatt vinter som tema. Kanskje kommer det mer snø etterhvert?

Onsdag den 3. februar er det karneval. Morro hvis alle kler seg ut denne dagen! Vi skal ha felles samling i salen og kose oss med innbakte pølser til lunsj.

Fredag den 5. februar får vi besøk av Wenche Pedersen Dahl. Wenche er menighetspedagog og jobber også i en barnehage i Skiptvet. Hun skal ha samlingstund for oss.

I uke 8 er det skolens vinterferie. Vi henger opp lapp for å få en oversikt om det er noen av barna som skal ha noe fri denne uka. Dette gjør det lettere for oss å planlegge at noen av de voksne i barnehagen kan ta seg litt ferie.