Juni 2015

Sommer!

Vi håper i alle fall at sommeren kommer snart!

Denne måneden preges av avslutning, turer for de eldste barna, sommerfest, utelek og roligere tempo for barna. Vi voksne starter opp med vasking av leker og andre ting som må gjøres når et barnehageår nærmer seg slutten.

2.juni kan de som skal bytte avdeling komme på besøk på den nye avdelingen sammen med foreldrene fra klokka 17.00 til 18.00. Vi får også besøk av de nye barna i barnehagen denne ettermiddage. Vi får blant annet 11 nye ettåringer på huset!

5. og 11. juni er det teaterturer for de tre eldste gruppene.

8. juni har vi felles sommeravslutning på Bergtunet for barn, foreldre og personale. Her blir det litt underholdning ved barna, natursti og grillene står klare. Husk påmelding innen 5.juni på lapp i barnehagen.

12. juni har vi sommerbursdagsfest for barn og personale. Vi feierer de barna som har bursdag fra 15. juni til 14. august. Det blir pølser, kaker og underholdning.

Dette blir den siste ordinære oppdateringen på hjemmesiden før neste barnehageår starter, men det kan hende vi legger ut litt saker og bilder underveis i sommer også. Da vil dere som vanlig få mail om dette.

Vi ønkser alle en god sommer!