Sommer 2013

Sommeren er her!

Denne måneden håper vi på godt vær, så vi kan være masse ute!

Vi skal ha en sommerfest for barna og personalet torsdag 6.juni. Da skal vi feire alle de barna som har bursdag i løpet av sommeren. Det blir underholdning fra de voksne, leker for barna, pølser, kake, kroner og sang. En skikkelig bursdagsfest med andre ord.

Personalet starter nå med å rydde på avdelingene, vaske leker og klargjøre for sommeren slik at vi får hatt hovedrent på huset.

I slutten av måneden starter vi med ferieavvikling. Det vil bli noe sammenslåing av avdelinger underveis, men dette vil dere få nærmere beskjed om. Husk å ta med alle barnas klær og ting hjem til ferien!

Neste ordinære oppdatering av hjemmesiden vil bli til nytt barnehageår, men det vil muligens komme noen bilder underveis i løpet av sommeren.