April 2013

Vi lager forestilling!

Denne måneden starter vi med det store fellesprosjektet vårt som ender opp i en forestilling i slutten av måneden. I år har vi ikke et felles tema, men lager en kabaret satt sammen av mange forskjellige nummer. Vi får møte Kaptein Sabeltann, Bukkene Bruse, en liten stjernemann, troll, Askeladden, noen kongelige, Jesus og Bartimeus, en flokk fugler, noen trøtte barn og flere til. Alle gruppene har valgt ut hva de vil jobbe med, og barna får med seg en lapp fra sin gruppe med info om gruppa og hvilken rolle de enkelte barna skal ha i forestillingen.

Vi samles i grupper nesten hver formiddag i løpet av måneden for å jobbe med sanger og dramatisering. Først møtes gruppene hver for seg, og mot slutten av perioden samles vi i salen for å sette alt sammen til en forestilling. Mandag den 29/4 skal vi ha generalprøve og da får vi første klasse på Våk skole som publikum.

Årets forestillinger er 30. april foreldre og søsken og 3. mai for besteforeldre

Det vil komme nærmere info om forestillingene senere i måneden!