Mars 2013

Dette skjer i mars!

Denne måneden skal Bikuben og Huskestua delta i Kirkens nødhjelps fasteaksjon. Vi snakker om å hjelpe andre og om å dele med andre av alt vi har. Barna får med seg en fastebøsse hjem som de kan putte litt penger på. Fastebøssene skal de ha med seg til kirken på gudstjenesten rett før påske. Les mer om fasteaksjonen her.

Resten av måneden for de store går tiden med til påskeforberedelser med alt det innebærer av formingsaktiviteter, kirkebesøk, påskefortellingen og andre fortellinger, påskesanger og gul fest.

Marihøna og Småland holder på med påskeforberedelser hele måneden. Vi synger påskesanger, hører påskefortellingen, snakker om kyllinger og lager påskepynt. Vi skal også ha gul fest sammen med felles samling og måltid.

Den 11.mars er det planleggingsdag, så da er barnehagen stengt!