Vi har fått innsamlingsboks!

Den har allerede stått der en stund og mange har nok for lengst oppdaget av vi har fått en innsamlingsboks utenfor barnehagen. Gjenbruk er i vinden som aldri før og nå har det blitt enklere enn noen gang å sørge for at klær, sko, tilbehør og tekstiler kan gjenbrukes. Vil du være med på det er det flott om du legger ditt bidrag i boksen ved inngangen vår.

I boksen kan du legge klær, sko, tilbehør og tekstiler andre kan ha glede av. Alt legges i lukket pose så det holder seg tørt og rent.

NLM Gjenbruk driver 35 gjenbruks-butikker over hele landet – fra Tromsø i nord til Mandal i sør. Det er ca 1800 fantastiske frivillige som står på for å holde butikker åpne.

Overskuddet fra gjenbruks-butikkene til NLM GJENBRUK, går til Norsk Luthersk Misjonssamband (NLM). NLM har et stort arbeid med mange prosjekter og utsendinger i Afrika, Sør-Amerika og Asia, i tillegg til arbeid i Norge.

Skole, helse og vann er viktige områder innen bistandsarbeidet. Pengene som NLM GJENBRUK samler inn utgjør livsviktige forskjeller for barn, unge og voksne i den tredje verden.