Forestillingen 2020

I dag har vi hatt den første øvelsen for årets forestilling.

I mars, nærmere bestemt 4. og 6. skal vi ha forestilling for foreldre, søsken og besteforeldre og andre bekjente, men før dette er det generalprøve med førsteklassingene fra Våk skole og barnehagens pensjonister. Det blir mange øvelser i ukene som kommer, men i skolens vinterferieuke tar vi helt fri.

Arbeidet med forestillingen har allerde pågått en god stund allerede, faktisk nesten fra den forrige forestillingen ble avsluttet. Vi evaluerte den og satte i gang idemyldringen. Vi har jobbet på personalmøter og planleggingsdager før det nå var på tide å begynne å øve med barna. Vi deler oss etter alder på tevers av huset og jobber i grupper, Vi setter av tid til både øvelse og frilek. Det er jo gøy å leke på andre avdelinger og med andre barn også, ikke bare å synge.

Til å være første øvelse gikk det greit, men vi har selvsagt en vei å gå før vi er i mål. Vi vet at det i ukene som kommer blir mye jobbing og moro før vi kan vise fram vårt felles prosjekt.

Les mer her hvorfor vi hvert eneste år har forstillinger.